nedelja, marec 06, 2005

Začel sem....

Vse skupaj bolj za hec, a vseeno, skušal bom biti kar se da dosleden pri objavljanju. Čeprav se sprašujem komu naj bi to bilo namenjeno. Dnevnika nisem pisal že od hmmmm.... leta 95 (tu nekje), saj sem postal len (sem še vedno) in se mi ni dalo več pisati.

Zadnje čase sem razmišljal o nekakšnem dnevniku, ki bi bil zastavljen drugače. Vanj sem hotel vplesti fikcijo z vsakdanjostjo. Torej to sploh ne bi bila moja osebna doživetja, no ja, delno, temveč bi nastajale nekakšne zgodbe, štorije, ki bi vseeno vlekle neko rdečo nit skozi dnevna doživetja in občutenja. OK, umislil sem si celo nekakšno bukvo v katero bi na slepo pisal kar mi pač pade na pamet - ta 'bukva' ima naslov Vrelišče, a to ni ta spletni kotiček, ampak popisani listi papirja, katere bi nato naključno razporedil. No - takšen je namen vrelišča in tako bo tudi zastavljen ta spletni b(r)log. Miselne peripetije, nekaj arabesk, mesarjenja, blefiranja, kvazi filozofiranja, nerganja, ščepec magije in spektroskop je tule.

Dobrodošli.

Ni komentarjev: